Thursday, September 6, 2012
မရွိသင့္ေတာ့ေသာ မႏၱေလး(၁၆)မိုင္ဂိတ္
ေစ်းကြက္စီးပြားေရးစနစ္ႏွင့္အညီ ကုန္သြယ္မႈလ်င္ျမန္ေခ်ာေမြ႕ေစေရး
ေဆာင္ရြက္လွ်က္ရွိရာ နယ္စပ္ ၀င္ေပါက္တြင္သာ စစ္ေဆးေရး
ဂိတ္မ်ားထားရွိၿပီးသက္ဆုိင္သည့္ဌာန ပူးေပါင္းအဖြဲ႕မ်ားျဖင့္ စနစ္တက်
စစ္ေဆး၍ လ်င္ျမန္လြယ္ကူေခ်ာေမြ႕ေစေရး ယခင္စနစ္မ်ားကို ျပဳျပင္
ေျပာင္းလဲေပးခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္။ႏိုင္ငံတကာတြင္လည္း နယ္စပ္ ၀င္ထြက္
ဂိတ္မ်ားမွ လြဲ၍ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္တြင္ခုိင္လံုေသာ သတင္းအရရွာေဖြ
ျခင္းမွလြဲ၍ လြတ္လပ္စြာကူးသန္းသြားလာႏိုင္ေၾကာင္းေတြ႕ရွိရပါသည္။
သို႕ရာတြင္ ယခုအခ်ိန္အထိ စစ္ေဆးေရးဂိတ္မ်ား ျပည္တြင္းတြင္
ဖြင့္လွစ္ထားရွိကာ ယာဥ္တစ္စီးလံုးကို ေျမလွန္စစ္ေဆးသည့္ စနစ္ဆိုး
အက်င့္ဆိုးမွာ က်န္ရွိေနေသးေၾကာင္း ၾကားသိရပါသည္။ အထူးသျဖင့္
လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ယာဥ္ေမာင္းမ်ား စိတ္အညစ္ရဆံုးလမ္းစစ္ေဆးေရး
ဂိတ္မွာမႏၱေလးမွ ျပင္ဦးလြင္သို႕ အထြက္ ( ၁၆ )မိုင္ဂိတ္ ျဖစ္ေၾကာင္း
ရင္ဖြင့္သံမ်ားကိုမွ်ေ၀လိုက္ပါသည္။
ကုန္သည္ႏွစ္ဖြဲ႕ စားခြက္ စားက်က္ လုေနၾကၿပီလား
ကုန္စည္ဒိုင္မ်ားကို ျမန္မာနုိင္ငံတလႊား ဖြင့္လွစ္ခဲ့ၿပီး ကုန္ေစ်းႏႈန္းတည္ျငိမ္ေရး
ကုန္သြယ္မႈ စည္းစနစ္က်န မွန္ကန္ေစေရး ရွိၿပီးျဖစ္သည့္ ကုန္သည္ႀကီးမ်ား
အသင္းခြဲမ်ားႏွင့္ ညွိႏိႈင္းပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ ျမင့္ျမင့္မားမား
ထားရွိခဲ့ေသာ္လည္း တရုတ္ နယ္စပ္ေဒသရွိ ကုန္စည္ဒိုင္ႏွင့္ ကုန္သည္ႀကီး
အသင္းခြဲတို႕မွာ အခ်င္းခ်င္း မညီမညြတ္ ျဖစ္လွ်က္ရွိေၾကာင္း ကုန္သြယ္မႈ
လ်င္ျမန္ေခ်ာေမြ႕ေစေရးအတြက္ ပူးေပါင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ရမည့္အစား
တစ္ဗိုလ္တစ္မင္း ရပ္တည္ကာ စားခြက္လု စားက်က္လု လွ်က္ရွိေၾကာင္းၾကား
သိရပါသည္။ထို႕ေၾကာင့္တရုတ္နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးႏွင့္ လုပ္စားေနၾကေသာ
ကုန္သည္မ်ား ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းမ်ားဆက္စပ္ပတ္သက္သူမ်ားမွာ သူပိုင္ရာ
ကိုယ္ဆုိင္ရာ ခ်ဥ္းကပ္မႈမ်ားျဖင့္ လုပ္စားေနၾကရေၾကာင္း စားခြက္လုပြဲႀကီးတြင္
ဦးသူ လ်င္သူက စားေနၾကၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
Subscribe to:
Posts (Atom)