ႀကိဳဆုိပါတယ္ ..

အသြင္သစ္ ဘေလာ့မွ ေႏြးေထြးလႈိက္လွဲစြာႀကိဳဆုိပါတယ္ ..... ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ပါေစ ...

Thursday, August 30, 2012

စားသံုးသူအက်ိဳးကာကြယ္ေရး တုိင္ၾကားလွ်င္ ရ ၊ မရ

စားသံုးသူအက်ိဳးကာကြယ္ေရး ကိစၥရပ္မ်ားမွာ အေရးႀကီးေၾကာင္း ျပည္သူလူထုအၾကား
က်ယ္ျပန္႕စြာ ေျပာဆို လွ်က္ရွိပါသည္။
အရည္အေသြး မျပည့္၀ေသာ စားသံုးဆီမ်ား၊
ေဆး၀ါးမ်ား၊ စားေသာက္ဖြယ္ရာမ်ားေၾကာင့္ က်န္းမာေရးကို မ်ားစြာ ထိခိုက္ေစေၾကာင္း အဆင့္မမွီေသာ စက္မႈထြက္ကုန္ပစၥည္း
မ်ားေၾကာင့္ ၀ယ္ယူသံုးစြဲရမႈ မွန္ကန္မႈ မရွိေၾကာင္း၊ ေျပာဆိုလွ်က္ရွိပါသည္။ ၄င္းကိစၥရပ္မ်ားကို သက္ဆုိင္သည့္
၀န္ႀကီးဌာနမ်ားက ၀ိုင္း၀န္းထိန္းသိမ္း ေဆာင္ရြက္ေပးလွ်က္ရွိေသာ္လည္း
စားသံုးသူ ျပည္သူလူထုက ၀ယ္ယူသံုးစြဲရသည့္ ကုန္ပစၥည္းအေပၚ တစ္စံုတစ္ရာ
ေက်နပ္မႈမရွိပါက မည္သည့္ ဌာနသို႕ တိုင္ၾကားရမည္ကို မသိျဖစ္လွ်က္ရွိၾကပါသည္။
အခ်ိဳ႕က စားေသာက္ကုန္မ်ားအတြက္ က်န္းမာေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ စက္မႈကုန္ပစၥည္း
မ်ားအတြက္ စက္မႈ၀န္ႀကီးဌာန စသည္ျဖင့္ ေျပာၾကားေနၾကေသာ္လည္း
တိက်ေသာ ထုတ္ျပန္ေၾကညာမႈ မရွိျခင္း၊ တာ၀န္ယူေျဖရွင္းေပးမည့္ ဌာနကိုမသိ
ရွိျခင္းတို႕ေၾကာင့္ အခက္အခဲျဖစ္လွ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။ ထပ္မံသိရွိ
ရေသာ သတင္းမ်ားအရ စားသံုးသူအက်ိဳးကာကြယ္ေရးဥပေဒကို ကုန္သြယ္ေရး
၀န္ႀကီးဌာနမွ ေရးဆြဲလွ်က္ရွိၿပီး၊ တုိင္ၾကားလိုသူမ်ား ကုန္သြယ္ေရးညႊန္ၾကားမႈ
ဦးစီးဌာနသို႕ ဆက္သြယ္ႏုိင္ေၾကာင္း၊ ၄င္းတို႕၏ Website
http://www.commerce.gov.mm တြင္ ေတြ႕ရွိရပါသျဖင့္
သတင္းမွ်ေ၀ လိုက္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment